domingo, 7 de diciembre de 2008

La potència intestinal de Superman

Ja fa algun temps, un col·laborador em va fer la següent qüestió (cöm mölën lës dïërësï !)

Ja sé que SuperMan va aprendre a controlar la seua força sobrehumana, però... dic que jo que les primeres voltes que anara al vàter rebentaria la tassa, no?

Ha sigut difícil, però he trobat per Internet el diari de Jonathan Kent (sunpare adoptiu de Superman) del qual he seleccionat per a resoldre aquest dubte dos fragments que no han estat publicats en cap pel·lícula/sèrie/còmic.


Del primer dia que trobaren al Superman( traduït de l’anglès)

«Desprès de que Martha li donara un iogurt dels que pren ella per a… be… per a "ser regular ", el menut Clark ( hem decidit dir-li aixina) m’ha mirat amb cara espantada, donant-me tirons a la manega mentre saltava i es tapava l’eixida. Li he indicat on era el lavabo del pis de dalt* i, com no sabia si el xiquet sabia fer servir el vàter me’n he pujat amb ell per a ajudar-lo. (…)Mentre estava el menut assegut a la trona vaig sentir un soroll espantós al pis de baix (…) Vaig baixar espantat per aquell soroll i vaig veure a Martha en terra inconscient amb uns quants plats que estava escurant completament destrossats i una polseguera flotant en la cuina. Tenia incrustat en el braç un tros de plat *(…)Tornant de l’ambulatori on extragueren el tros de ceràmica que tenia Martha incrustat al braç, ens adonem que no era d'un plat, sinó un tros del vàter del pis de dalt"

*NdeT el vàter del pis de dalt de la granja Kent queda exactament damunt de la pica de la cuina.

*NdeT la descripció de les destrosses de la cuina ocupen dues dantesques pàgines.


El dia següent

« Hem instal·lat un excusat fora de la casa, entre el graner i el garatge »

Uns dies després

« el menut Clark ha fet un forat en l’excusat i ha trobat petroli ! som rics ! »

Altres dies després

« El pou de petroli era un viaducte que el puto nano marsiano de collons Clark es va carregar , l’assegurança de la casa ( evidentment ) no cobreix les despeses de reparació. No considera que la merda de Clark siga una causa de "força major". Tornem a ser pobres »

Una setmana mes tard

« Clark està aprenent a parlar(…) aquesta vesprada, quan l’he cridat per a que m’ajudara,ha vingut volant i m’ha volgut imitar dient « m’he cagat en tota l’asseguradora » l’he corregit dient-li que el que jo constantment repetisc es « mecaguen tot i en l’asseguradora » ( …) Aquesta nit, veient el telediari, m’he adonat que Clark havia parlat correctament i no calia corregir-lo… »





A la llum d'aquesta informació tenim un equip d'investigadors que verifiquen la hipòtesi sobre la possible necessitat funcional dels calçotets per fora de les malles.


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Això es semblant a la pregunta de com saben els cegos que s'han acabat de torcar el cul.

Tio Collons dijo...

http://virgodevisanteta.blogspot.com/

T'agradaria participar? Vinga, pot ser divertit...